04 May 2012

Interview~ :)

Thanks again for make me 'terharu' sebab nak baca post aku kali ni, aha~ :D
Pape pun, salam buat semua ^^ 
hari ni macam agak active nak mengupdate blog ni, in other hand, rajin la kan.
tapi aku nak marah sat kt Astro tu haaaaa, awat hang ni cakap muhong sangat ? Dah la boypreng aku kena rampas dengan scha tu, ni hang nak muhong tak tunjuk depa nikah tu pasaipa. 

Ok, stress jap.
haha xD 

ok ok ok, back to the topic. Semalam, agak2 dah nak ke midnight tu, hati ni terdetik macam nak check email je time tu. So, dengan menekan button Y.A.H.O.O , and login segala bagai, tup tup, aku ada ternampak ada org reply resume aku tu. Haaaaa , excited jap. agagaga~ so, dia reply aku yg dia suruh aku datang interview untuk kerja tu esok, hari ni la maksudnya. Anyway, its not like interview yg official pun, yg macam kena pakai baju casual segala mak nenek tu. idok idok, ni simple interview cam bodobodo je. #opss, :D So, the interview tu was okay, baru sehari jumpa dah cam over-friendly gila. Memey aku friendly pun, tapi idok ler sgt. :D
So,sebelum kaki ini menjejakkan kaki ke Universiti, InsyaAllah, nak jugak spendkan masa yg berguna ni untuk mencari rezeki. InsyaAllah, moga diberkati rezeki yg dicari tu, mudah-mudahan terbuka luas lagi pintu rezeki aku. Aminnnnn~ :)

Alhamdulillah, rezeki aku kali ni ada. Aku dah boleh start kerja hari rabu depan :) and maybe end of this month, aku akan jadi crew kat jom heboh yg bakal dilangsungkan di Putrajaya kelak. So, kalau korang pegi tu, make sure cari aku tauuuuu :P heee~

By the way, hari ni keluar lagi tauuuu :P 
One Utama menjadi check point ketiga bagi aku dengan fee.
Haha, perempuan dengan shopping complex memang tak dapat dipisahkan. Aku spend dalam RM250 rgt dah untuk shopping ! Urghh, puas weh. Seriously. Mentang-mentang duit tu duit hasil titik peluh aku sendiri. Memang puassssss ! :D nak balas dendam balik sebab dulu aku asyik tengok kakak aku pakai baju branded je. Sekarang aku pun boleh, kau ingat kau sorang ? muehehehehe~ (gelak jahat) xD haha

Gtg, see you soon ;)
Mira


No comments:

Post a Comment