03 May 2012

The Avengers VS Battleship


       VS   



Hari ni nak post lagi , tapi otak ni macam dah start proses of "rusting'' dimana molecule iron sudah mula oxidizing kepada iron oxide, dimana warna hijau telah bertukar menjadi warna cokelat. 
# mak hangggg, aku merepek paa tak tau :/ kimia aku dah la pandai baq hangggg :P hahaha

SO, disebabkan proses tu , otak aku tak dapat nak berfungsi dengan lancar sangat >< haha.
Sebenarnya , aku ada cerita ni haaaa.. Hari isnin hari tu aku ada keluar dengan kawan-kawan aku, and termasuk 'kawan' yg tak berapa aku nak kenal tu. Dalam erti kata lain, baru first time ketemu laa deh. So, cam takde perasaan pun, haha. Aku gerak from rumah dalam pukul 10pagi, from taman tun ke stesen lrt taman bahagia, bukan hospital bahagia tau. Perjalanan dari lrt tmn bahagia ke midvalley teramatlah lama :/ 
memandangkan atas dasar 'berkorban' demi kawan, walaupun tak seberapa nak rela, aku gagahkan bont*t aku dan kaki tangan aku ke sana. Dalam puku 12 macam tu baru sampai tak silap aku. 
Tapi semangat berkobar-kobar nak tgk movie 'The Avengers' tu teekubur sebentar. Ape kepelik sangat time tu pun aku tak pasti, yg pasti hari isnin tu teramat laaa ramai manusianya -.- . Nak kata cuti PM bagi, takde la pulak. Cuti hari berkerja, x silap aku hari selasa hari tu. Tapi .... Ntah ?? :O

Dah berapa lama ntah aku beratur bukan kemain panjang line tu, at last turn aku plak nak g beli ticket. Tapi nasib aku memang malang benor kot, movie tu full la pulak. Fineee -.- at last, Battleship yg jadi mangsa, tak silap aku , semua orang dah tengok cerita tu, kecuali aku dengan budak ni sorang je(nama dirahsiakan) ! fuhh . sabar jelaa. 

Conclusion cerita Battleship ni takdela best sgt pun, sebab aku takde la minat sgt cerita battle2 ni . 
Pape pun kpd korang yg tak tgk lagi cerita Battleship tu, boleh laa p tgk sementara nk tunggu turn tgk The Avengers tu ye ? haha :D

Selamat menonton ;)

No comments:

Post a Comment