22 April 2011

CInta Lepas dan Pergi ..

Jari aku sakit sangat, Ya Allah .. teramatlaa sakit, and aku rasa tulang jari aku macam dah lari-lari dah. Okay enough, aku sakit :/ tapi still bole type :P hehe~

Btw, malam ni aku penat .. But still bole online and chat chit chut sana sini :P
and okay, aku rasa macam nak luahkan something, tapiii D;

Bak kata pepatah Bahasa Malaysia, "Yang di gendong tercicir, yang di kejar tak dapat " is it true this pepatah ? haha, i think so laa . And yeah, aku dalam situation macam ni . Ya Allah, aku speechless sangat  nowwww ! Aku tak tau macam mana nak explain how i feel right now. :/

Aku rasa macam dah tenang now, mybe ape yang aku buat selama ni membuahkan hasil . Alhamdulillah, aku rasa bahagia dengan hidup aku skrg .. and aku dah tak lukakan hati mana-mana lelaki dah.. 
soal hati dan perasaan, tiada siapa yg tahu kecuali Allah .. walau dimana pun aku berada, walau sesedih mana pun aku, aku yakin, Allah pasti bersama aku. .
biarlah, ape pun yang terjadi ... 
aku tetap dengan pendirian aku..

Hati orang tiada siapa yg tahu, mencintai orang yang tidak mencintai kita bagaikan pisau yang menusuk-nusuk jantung ini, bagaikan anak kehilangan ibu bapa, dan bagaikan  mati hidup semula. Aku tahu, cinta tak boleh dipaksa. Tiada siapa yang mampu buat tu semua, kecuali dengan izin Allah. Kuasa Allah mengatasi segalanya. Aku selalu berdoa, andai dia memang betul-betul jodoh aku, dekatkan lah hatinya dengan hatiku. Tapi, jika dia tidak menjadi milikku, damaikan lah hatiku dengan ketentuan-Nya.

Biarlah aku dengan perasaan ini, aku gembira :)
Aku cinta, lepas, dan pergi. 
<3

yg ikhlas,
Nadd


No comments:

Post a Comment