29 April 2011

Aku Tak Ready Lagi :(

Assalamualaikum :)


Hye bloggers , sekian beberapa hari aku tak update , fuhhh ! bersarang betul blog aku nie, patut laa orang lain tak nak follow aku , rupanya blog aku ni bosan :P haha

Okay, sekarang aku tengah busy study, tuition and all those stuff. And , i'm having my Mid-Term exam on this 7 May.. and aku memang betul-betul tak ready :( exam aku start dengan subject yg agak , terliur jugak aku nak baca. That is SEJARAH. Aku jamin, korang pun mesti agak tak suka subject ni . kan kan ? ;D well, its time to "SUKA" subject ni :) bila dah suka, mesti senang nak score kan . And bila dah score, pasti gembira kan ? :')
Jangan risau, bila kita dah usaha.. Pasti ada hasilnya and harap-harap hasil tu membanggakan kita dan kedua ibu bapa kita , InsyaAllah :)
Semoga exam aku kali ni, dipermudahkan Allah, Amin :')
Yg penting, lets struggle for our exam ! and kepada calon SPM , LETS STRUGGLE FOR OUR SPM !
Chaiyookkkk ! ;D

so, from today, aku cuti berblogging selama... hurmm , ntah. depends ;D ahaahha

k byebye ,
Nadd

No comments:

Post a Comment