27 March 2011

Dusty blog, weep !

annyeong modu ! hai semuaaa :D long time no talk talk no popet macam mak nenek here . miss you my very very stinky blog ! xP


by the way , i'm still alive ! weeettt* weettt* Alhamdulillah :) actually, hari ni macam xde topic, boleh korang bg idea nak bagi topic ape ? chocolate ke ? ice cream ke ? chew gum ke ? or pasal kucing aku kat blakang rumah tu ? kalau nak tahu pasal dye, nama dye Manja, dye betina, bulu warna cokelat celup cream and dye ada 4 orang anak , eh .. EKOR anak laa. HAHA . ade pulak orang :D 


memandangkan there's no topic to discuss here , aku menarik diri selama 1 minggu or lebih dari itu. Harap maklum, saya nak dapat straigh A's , oleh itu .. saya diharuskan , bukan bukan di WAJIBKAN mengfocuskan diri kepada buku kat atas meja yang tengah bersepah tu. Oleh itu, harap anda memahami situasi saya disini yang bakal bergelar PELAJAR CEMERLANG ! hihihi :D Aminnnnn~ :)


당신을 사랑합니다 ! sayang semua ! :D


sekian,
Nadddhhhiiiraaa :D

1 comment: