19 February 2011

My Life in Ruin

Assalamualaikum bloggers :)


"My life in Ruin" , Ya Allah tolong laa. Berapa kali dah cerita tu kat tv ni haa. Astro dah macam ta de cerita lain nak show kan.. Asyik2 cerita yang sama jea dyeorang show. Haihhh, -___-
sebab tu aku bosan tiap kali tengok tv, dah macam takde mood jea. Huhu.


Btw, pagi tadi mama, cikdah, and tuya pegi Johor. Ikut rombongan cousin aku kawin. Wah wahh, dah makin ramai cucu tokwan aku kawen ni. Aku entah generasi ke bape nak sambung ni, :P huahua ><
Aku tak follow, alasan nye.. nak STUDY laa konon enn.. Hakikatnye, kejap jea aku study. Then sambung study dengan Bloggers & Facebook ni. haha xD
Watafaaa jea ennn .... hahahahaahah


Hmm............


Tension jap -____-  .
What the earth are you doing? Ya Allah, telling me something but at the end, there's nothing i get at all. 
Haihhh, ntah pape jea.. =.=
and you know what, tadi aku ada guna satu application kat facebook.. and application ni, menyatakan sikap kita mengikut bulan kelahiran.. unbelievable !
ape yang ada dalam senarai tu, semuanya betul kotttt ! pffftttttt !
kalau korang nak tau perangai aku macam mane, bace jap kat bawah ni :


1) sukar untuk dimengertikan atau di fahami sikapnya.
2) penuh dengan idea-idea baru yang luar biasa ( perasan jap :P )
3) daya firasat yang sangat halus dan tinggi, ( betul ke ? o.O )
4) sifat yang suka berahsia, pandai mengcukil dan mencari rahsia.
5) berani, pemurah, setia, dan banyak kesabaran. ( well :P )
6) apabila berkehendak sesuatu, akan diusahakan sampai berjaya.
7) kekuatan semangat daya juang yang sangat tinggi,
8) kasih sayang dan emosi yang sangat mendalam dan romantik, awww :P
9) tidak pasti dengan hubungan kasih sayang.
10) sangat rajin dan berkemampuan tinggi.
11) tidak berapa berjaya dalam mengawal emosi.
12) banyak idea dalam kepala. ( i knowwww :P )
13) berfikiran kehadapan.
14) berfikiran unik dan bijak.
15) sesuai menjadi seorang doktor. ( memang tak ahh kan, sebab bio tak belajar pun )
16) terlalu degil dan keras hati. ( that's rite, degil betul. Tarik telinga baru nak ikot cakap org :P )
17) pandai muhasabah diri.
18) tak suka marah kecuali di gugat. ( jangan gugat aku tau, aku marah kanggg , hehe )
19) tidak hargai pujian. ( so, jangan puji aku )
20) cuba sampai berjaya.
21) badan yang sasa. ( boleh masuk sukan angkat berat ni :D )
22) suka duduk di rumah.
23) bercita-cita tinggi.
24) perangai tidak dapat diramal dan suka berubah- ubah. ( tak yah ramal pun dah tau pun :P )


so, apa pendapat korang ? macam takot jea baca enn , macam " woahh, dasyatnye peragai " hahaha :D
tulaa , aku rase mcam semua jea betul. But aku taktau laa dengan orang yang kawan dengan aku. Tp trust me, u will not regret if you are one of my friends :P heheehe ( perasan betul )
haha :D


so, that's all for now :)
enjoy your own sweet time, 
you will be the happiest person in this world ;)


dari budak comel.
Nadd





No comments:

Post a Comment