25 February 2011

Kerana mulut, badan binasa.

errrr !!!! tensionnnnnyaaaaa -______-

i hateeee all thissss ! 

okay okay, relaz relax japp.. ;/

Hm., orang cakap , kerana mulut, badan binasa. Tu la, bila orang suruh belajar pandai pandai tak nak , sekarang sebab mulut sendiri badan dah binasa.Cetek akai betoi !  -_- ee, tension gila dengan perangai manusia macam ni, hidup kat dunia ni pun macam menyusahkan orang lain. Dah laa perangai macam tu, batu api plak. Haih , nak jea aku lempar2 batu yang berapi kat muka orang macam tu, biar hancur semua . Sabar , sabar jela .

Mungkin Allah nak tengok sejauh mana dia boleh jadi macam tu, bila dah sampai satu tahap.. Semuanya akan terbongkar, rupa rupanya , orang tu  manusia bertopengkan "syaitan" !
Bukan syaitan jea , iblis semua ada.. Cerita yang tak pernah wujud , di reka reka nya .. Memang pengfitnah durjana !  Nau'zubillah !

Aku geram sangat-sangat! Ya Allah , tabahkan lah hati ku.. Pelihara laa aku daripada manusia macam tu. Amin~


Hamba Allah,
Nadd~





post signature

No comments:

Post a Comment