19 February 2011

Kecoh Jap :P

Hai hai , hoi hoi (kasarnyee) , hello hello, salam mualaik wahai bloggers2 sekalian :)

Hari ni hari sabtu, and yeah .. semua tau kan, cuti babe, cuti laa :P aku bangun awal jugak hari ni, hihi . Pkul 9 dah bagon, usually kalau cuti skolah memang dah ta macam anak dara dah.. mak aii , lewat nyeee bagon -.- pastu mandi pun lambat ( alamak , kantoi sudaaa :P ) haha , busuk tu .. ehehe , ta yah cakap laa . Malu jap >< 
Then bangon2 jea tadi, terus semangat nak cuci kat blakang rumah tu, haihh .. baru aku tau, semak nyee kuih2 kucing ni -.- .. now dah tak semak dah, it looks sooo .. wow, bersih nyee :P well, sape yang buat enn , budak comel lotey ni laa :P (Ya Allah, perasannnn nyeee -.-
Pastu i was like, uhhh .. nak sambung tidooo balik laa . But macam busuk jea aku nak tido balik , dengan bau ta** kucing tu.. Ya Allah, sabar jela perangai aku ni :S

3.00 p.m , yayy .. ade silat jap.. patutnye pukul 3 da start, memandang kan cik adek ni mandi lewat, tu yg .. haih, 3.30 baru sampai -.- kelam kabut macam ribut gila tadi, ingat kan dah lewat, tengok2 macam ta de manusia jea, macam aku sorang jea kat situ. haha, sabar jap aa time tu kan.. dah silat semua segala, abang2 tu ade inform, jumaat malam ni ade pemilihan untuk masok pertandingan. I was like, " OMGeee, are you serious ?? " aku dah laa baru masok silat tahun ni, memang ta aa kan nak masok benda2 macam tu . But abang tu macam nak aku join jea, so.. aku ingat aku nak try aa kan , memandangkan tahun ni last year aku skolah, yeahhh .. masok semua yg ade :P konker aa, ape lagi. hekhek :P

Balik rumah, .. lebih kurang 6.30 aa, balek2 mandi lompat kolam jap. Makan2 singapopai, i don't know if i spell it right ke tak kan.. which is, makanan tu makanan orang singapore kot o.O ntah , ta sure :P sebab nama dye macam singapore enn . Main hentam jea letak makanan orang singapore . hihi..
Then, rase macam nak study jap.. Tapi nampak laptop, terus aku sambar :D heee
Well, facebuk ni buat aku ketagih :D bukan aku jea, aku rase korang pun kan ? :)

k laa, nak melantak jap . bai bai :')

Salam sayang, Nadd :)
 

No comments:

Post a Comment