13 January 2011

You're one in a million love :)

Tadi aku dengar lagu one in a million bye ne-yo and aku memang suke lagu tu sebab lirik dye :) kadang2 rase macam nak menjerit+meraung kuat2 sebab ape aku x dapat nak kenal pasti. Yang pasti , aku rase nak menjerit ! haha :D gile jea aku malam ni :P pasal tajuk tu, saba jap.. nak cerita laa ni .. hihi.. Korang mesti dah penah dengar kan lagu ni, and so do i. Aku tengok lirik dye, mak aii .. suke suke suke :D jakun gile aku -.- haha
"you're one in a million, you are, baby you are the best that i ever had" <3 
aku mcm nak nagis jea dengar lagu ni sebenarnye, sebab aku x tau nak ckap macam mane yang aku memang sayangkan dye and and and he's the one in a million :) hee~


p/s : this song is dedicated to those are fall in love :)


loves,
Nadd

No comments:

Post a Comment