28 December 2010

Hari Ni Hari Selasa,Esok Hari Rabu! :D

Hahahahahaa ;D ohh hyeee :) apa khabar cik kak cik abang ? sihat kah anda ? hee~ bengong lak aku malam ni, hihi~ well, today is tuesday , tomorrow is wednesday.. so ? kenapa dengan wednesday? haha. saje laaa ! adooii , x boleh kah cik adik comel lote ni nak gurau2 kejap? haha. Okay okay, hari ni aku punya aktiviti x banyak sebab Ammar budak yg aku selalu jage tu x datang. huahuahua :D sebab dye nakal and errr ! Degil nak mampos membuatkan aku busy selalu ! ade jea budak tu buat, kacau tv la, kacau adek dye la, kacau laptop aku laa, kacau aku pun pernah! haihh, budak oo budak . Geram aku, naseb kau x datang today .. adek kau jea ade, tu pun penat gak jaga adek kau yang montel mcm aku tu :P haha .. tp enn , perangai aku hodoh betul hari ni .. pukul 5 petang baru aku mandi setelah dari pukul 9 aku bagon. wahh !8 jam beb aku berbusuk2 masam :D haha, never mind. Forget bout that :D and today, i mean.. tadi.. yeah, aku dah okay dengan si dia :) gaduh2 buat ape enn.. tp org cakap gaduh tu tanda sayang, eceh cehhh :D btw, tadi ade bace shout mix aku.. ade org suro join 1st giveaway ? apakah itu ? hurmm, aku pun ngakk tau seh.. haha. nnti aku buat entry pasal tu okayy :)

p/s : nak cit cat cot dgn si diaaa <3 :D

No comments:

Post a Comment