27 December 2010

Back To School ! Yayy !




Yayyy ! lagi 1 minggu budak2 , kanak2, adek2 kat lua sana nak kembali ke sekolah ! wah wah, gembira sungguh di jiwa riang di hati :D ahaha . And yeah, aku sudah tidak sabar sabar dong mau pegi ke sekolah ! weee~ Azam baru ape eh ? xde kottt ! :P sebab selalunye azam aku x penah menjadi, hancus meletus kedebaboom ade aa ! dushhh ! ape nak jadik ini budak pemalas lagi rajin lagi comel ni :P haha . Tadi aku bace blog adek dua pupu aku ( mama cakap dye anak sepupu mama, so dua pupu aku laa ni kan ? ntah* ) dye kata aku comel ! aww :D thanksss adek ;) awak pun comel jugak kannn Ain :) btw, header anda sangat lawaaa . Cek jelez hang tau dak? haha. Comel sangat2 mcm tuan dye :P tau laa dok addicted dengan Boys Over Flowers tu pun. Haha. Anyways, selamat menggunakan Photoshop itu ;) nnti kalau dah pro bole aja akak lak keyhh :) and sembang pasal photoshop, ade orang cakap photoshop yg latest ni .. i mean, Photoshop cs5 ni senang nak guna and its in 3Dimension . Waah, hebat betul aku dengar, nak try . Tp cs3 pun aku x pandai guna ade hati aku nak try cs5 punya, HAHA. :D xpe laa, suatu hari nnti aku belajar pasal photoshop ni, keadaan amat malas so susah laa kan . hihi :D

k la, mau tido. ade orang bising -.-

1 comment: