19 November 2010

kau nak meminang aku ke ? S.P.M ?

salam semua :)
sekarang ni , kerap jugak aku update ..
yelaa , bosan dok umah ..ape bole buat kan ? hmm...


jiwa aku meronta  ! aku x tau mane hala tujuan aku sekarang ! kebuntuan yang amat sangat.. kalau bole, dalam dunia ni semua aku nak.. ntah laa .. macam2 aku pikir.. aku nak duit,aku nak handphone,aku nak camera,aku nak kereta,aku nak cinta,aku nak berjaya,aku nak...... hmm... ntah.. macam2 kalau bole.. tapi nak buat macam mane en .. mane lah aku leh dapat duit tu selagi aku x habis sekolah.. kalau nk mintak kat parents , memang sampai berjanggut aku di buatnye (hakikatnya mmg x kan penah tumbuh) :P .. HAHA .. 
well, selagi diri di gelar pelajar.. x leh buat ape lah , keje aku just belajar jea.. tapi aku tension, tension dengan masalah dalam rumah .. masalah kat sekolah lagi.. susah sangat aku nak focus.. keyakinan aku kadang2 naik turun jea.. x penah nak tetap.. SPM menanti aku.. haihh.. awal nye kau nk masuk meminang aku kan ? :D haha.. hantaran pun aku x ready and x buat pun lagi . haha :D
macam x ready jea nak amek SPM neh.. mcm x caye pun ade yang aku dah tua rupenya.. kejap jea aku dah form 5.. dlu waktu form 1, mak aii... budak2 nyeeeeee :D hahaha .. tp time aku form 1 rase mcm dah senior gila jea. haha.. cerita pasal SPM , aku dah tekad.. aku akan ubah diri aku tahun depan.. aku nk jadi PANDAI ! aku tau aku x pandai sekarang ni.. jealous gak ahh bile tgk dak2 pandai neh.. pelik jugak , asal laa aku x mcm dyeorang sedangkan Allah bagi otak manusia semua sama.. cuma yg membezakan ialah, rajin atau x jea manusia nak menggunakan otak tu dgn sebaik mungkin.. Ya Allah.. hebat betol ciptaan Engkau ini :)
alangkah bagusnya kalau aku dapat tuka otak dgn dak pandai tu. hehe... :P
pape pun, aku akan berusaha sebaik mungkin untuk aku capai straight A's dlm SPM aku neh.. bak kata pepatah "kalau kau bole dapat straight A's, aku pun bole" ;) InsyaAllah~


doa2kan aku jugak yea :) 







No comments:

Post a Comment