15 November 2010

I pretend to be happy, but my heart is dying inside

Post kali ni memang aku rase mcm nak luahkan semua isi hati aku , perasaan aku kat sini .. aku dah x tahan nak simpan semua ni dah .. i'm not strong enough to face this problem .. hati aku sakit ... sakit sangat.. aku rasa kehidupan aku ni macam palsu .. i just pretend that i'm happy with my life , but the real is .. it isn't like what i'm talking about .. life isn't mean if i just pretending to be happy :( aku benci kehidupan macam ni .. penat sangat .. everything yang aku nak buat mesti ade halangan .. Ya Allah , aku tau ni semua dugaan Mu Ya Allah .. tapi engkau ringankan lah semua tu Ya Allah.. ujian demi ujian yang aku hadapi.. kuatkan lah imanku terhadap Mu Ya Rabbi..;'(
i know i shouldn't write anything here , but.. i don't have any choice .. i have to. 
aku penat dengan semua tu.. kehidupan ni bukan seperti yang aku harapkan.. tp nak buat macam mana , ketentuan Allah mengatasi segalanya.. Ya Allah , ampun kan segala dosa2 ku Ya Allah , jika hari ini aku hidup aku penuh dengan derita dan dosa, kau berikan lah esok hari yang menjadi hari paling bahagia bagi aku .. berikan petunjukMu Ya Allah .......
maaf lah , aku terlalu tertekan... my heart is crying badly.. everything yang aku buat semuanya x pernah dihargai, x pernah di ingati.. all my kindness easy to forget, but my fault never to forget . what a life.. :'(



No comments:

Post a Comment