07 October 2010

BestMoment

Hye blog , meet u again here :)
Now , its Thursday .. 7 October 2010 , and the time is 3.53 p.m


Boring sangat today , ntah laa.. kredit pun tak de .. so , mmg tak msg dengan dia langsung .. 
*sob sob :'(  hari ni skolah aku cuti , budak-budak PMR tu tengah berperang uhud kat dalam dewan skolah tu . sbb tu tak leh nak ganggu , bising kang nanti kena maki lak . HAHA :D well ,just want to say a very good luck in your exam . (to those who are taking PMR lah) :)


bermula laa cerita ku :


Ahaa , semalam ? yeahh .. aku happy sgt .. ntah la , mcam tak penah aku rase.. indah sgt time tu .. dari tengah hari sampai malam kott aku dengan dia ! woah , dah mmg gila .. lama sgt en .. aku kecian actually kat dyeorang tu .. terasa macam menyusahkan sangat2.. :(
aku pun tak faham ape nak jadi dengan aku ni , suke jea rasa bersalah .. bila aku rasa menyusahkan seseorang tu , aku cepat rasa bersalah .. yeah , thats me .. -.-
petang tu , kteorang sempat lagi pegi main bowling kat the Curve tu .. haha , sengal :D
dah la malam tu ade performance untuk dikir barat .. kalau nk ready pasal performance tu , mmg tak ahh .. sampai malam tu , 2-3 kali gak ahh aku tersilap buat .. :D haha
.. tu lah akibat tak ready , so.. pengajaran nye , korang faham2 lah sendiri yea :P
i had a very best moment with him yesterday , omg :( i miss that time .. rase macam nak undurkan jea masa ni ... tapi nak buat macam mane , masa tak pernah tunggu manusia melainkan manusia jea menunggu masa ..
well , hari-hari ku kini sangat indah .. aku gembira menikmati hidupku dengan dia ..
seriously , hes the only one who i love the most :)
hes so care about me , hes so lovely .. and everything .. i think , i am the most lucky person in this world :)
thanks hunny :) u make me smile everyday ... thanks a lot <3


p/s : sorry guys , i have no idea now . see u later then , bye . 

No comments:

Post a Comment