01 September 2010

to HATERS : BACA KAT BAWAH NI !

Eh , korang tau tak ? korang ni dah melampau ahh . Korang memang tak puas hati dengan aku kan ? asal nak kutuk-kutuk belakang wehh ? ape kes main kutuk belakang ? macam budak-budak baru nak up jea perangai ehh ? come on ahh , aku tak penah nak sibuk-sibuk dengan hidup korang kan , asal yang korang nak sibuk-sibuk dengan hidup aku ? aku tak kacau korang and asal korang nak kacau aku ? hidup korang memang tak sempurna eh kalau tak menganggu kebahagian orang lain ? orang nak hidup pun tak senang . sudah-sudah laa , buat-buat bertaubat la weh . aku bahagia korang dengki , khianat . apa masalah korang ah ? aku bajet lawa ke , aku bajet pandai ke , aku REMPIT ke , ada aku kacau hidup korang ke ? tak kan ? so , apa lagi ? tak sedar-sedar lagi ke ? kalau benda ni kena kat korang balik baru nak sedar lahh kan ? please ah , bikin malu diri sendiri jea . bersikap matang laa sikit , budak-budak pun tak macam ni okay . so , jangan nak kutuk orang jea keje , pegi ambik cermin tu cermin laa sikit diri tu , kalau korang tak nak cermin diri sendiri bia aku yang ambik kan cermin and tolong cerminkan kat korang eh ? 
and aku mintak satu perkara dengan korang ni , PLEASE JANGAN GANGGU HIDUP AKU LAGI !
biar lah aku dengan hidup aku, korang dengan hidup korang . masing punya kebahgiaan masing-masing.. so , keep this in your mind . ingat lah , kita nak exam next year , belajar pandai-pandai tau supaya korang dapat belajar macam mana nak menghargai erti PERSAHABATAN ..and leave me alone , thank you very very much .

No comments:

Post a Comment