06 August 2010

welcome RAMADHAN AL-MUBARAK :)

hari ni hari Jumaat , bertarikhkan 6 Julai 2010 . lagi beberapa hari jea lagi dah nak puasa .. well , tiap-tiap tahun aku akan cakap benda yang sama iaitu SELAMAT BERPUASA ! hehe :) aku harap , puasa pada tahun ini akan membawa perubahan yang besar pada diri aku , bukan hanya perubahan luaran , tapi juga dalaman . Aminn~
semperna kedatangan bulan yang sangat mulia ini , aku ingin memohon kemaafan jika aku ada terkutuk , termaki , terhamun dan terkasar bahasa dengan korang semua. semoga kemaafan yang dipinta ini akan lebih membawa keberkatan kepada kita semua. apa yang aku nak cakap kepada semua yang membenci aku tu , bawa-bawa lah bertaubat. sudah-sudah lah kutuk-kutuk orang.. bukan dapat pahala pun weii , dapat dosa pun tak tau lagi ke?? banyakkan lah amal ibadat tu eh .. semoga Allah memberkati amalan dan memaafkan dosa kita semua .Amin amin amin ya Allah ..




SELAMAT MENYAMBUT BULAN AL-MUBARAK :)



No comments:

Post a Comment