27 July 2010

sangap nak karaoke :P

                     

woot , woot ! "biar pun ombak yang merubah pantai... lalalaa" ehhh , hye hye semua :) and salam satu malaysia :D hehe ..  korang dah play dah video ni ? sape yang tak play lagi tu tunggu apa lagi dehh -.-' aishh , play jea laa. tak kan nak suruh aku playkan kat korang kott .pfffttt (Y) ..

5 minutes later :
* best kan lagu tu ? aku suka sangat-sangat lagu ni :) ntah laa, suka kottt ^^ . mesti korang akan tiba-tiba cakap "eh mira ni , asal tiba-tiba jiwang semacam ni?" HAHA . well, mira kan.. sape tak kenal :D hee~ memang dah jiwang yang berkarat pun sejak azali lagi. wahh ! ayat aku ! hehe ;D . actually , aku tengah sangap nak karaoke. kalau dah dapat microphone tu kan , memang tak ingat dunia dah.. bagi la lagu ape pun , siam ke, jepun ke , bantai jea aku nyanyi .. bukan nyanyi , melalak kott tak pasal-pasal . hehe .. Jumaat ni ingat nak pegi hangout dengan kawan-kawan.. yayyy ! boleh melalak ! haha .. tak sabar-sabar aku di buatnya.. hehe
k laahh , malam ni aku sambung lagi okay. nak tido ahh , ngantok sangatttt -.- zZzZz
bye ! ;)




p/s : tido sekadar merehatkan otak jap, bye bye !

No comments:

Post a Comment